Quickpac Logo

Your aim – to satisfy your customers – is our passion!

Do you want:
Your customers to receive their parcels when they are at home – namely in the evening?
To accept orders until midnight, yet still get the parcels to the recipients the next day?
To speed up your customer deliveries, and thus have a more satisfied customer base who will buy from you again?
Your customers to enjoy rapid transport and evening deliveries, without being expected to pay a dramatic surcharge?
To be able to charge lower prices even when sending your economy and priority parcels?
To have environmentally friendly and quiet deliveries of your parcels with electric vehicles?
If you answer "yes" to only one of these questions, Quickpac can offer you interesting and smart solutions.

Track parcels


News from the postal industry

11.05.2022
Omnichannel Readiness Index – Direkter Kontakt via Online-Kanal wird wichtiger
Bereits zum dritten Mal haben Google, MindTake Research und der HANDELSVERBAND.SWISS den Omnichannel Readiness Index durchgeführt. Die Studie, bei der die Omnichannel-Reife von Schweizer Händlern geprüft wird, wurde heute veröffentlicht. Das Ergebnis des Index ist jeweils ein Score pro Händler-Kategorie sowie ein Gesamtscore, der eine Indikation gibt, wo die Schweizer Einzelhändler stehen.
25.04.2022
Lieferverzögerung: 45 Prozent der Kunden erwarten ein sofortiges Update
Nicht alle Onlinehändler bieten Informationen zum Verbleib der Bestellung. Das sollte sich aus Kundensicht ändern: Laut einer parcelLab-Umfrage wünscht sich knapp die Hälfte der deutschen Verbraucher, schnellstmöglich über verzögerte Lieferungen informiert zu werden.